divendres, 22 de maig del 2015

Cat@Salut LaMeva Salut

 image Un dels projectes relacionats amb la Història Clínica Compartida (HC3) que està duent a terme el Departament de Salut,  és el Cat@Salut La Meva Salut.

El Cat@Salut La Meva Salut és un espai digital, personal i intransferible de consulta que permet a la ciutadania disposar de la seva informació personal de salut i utilitzar-la d'una forma segura i confidencial, a més de facilitar-li la realització de tràmits electrònics.

El Cat@Salut La Meva Salut té els objectius següents:

  • Afavorir la participació i la coresponsabilitat dels ciutadans en la prevenció i cura de la pròpia salut.
  • Esdevenir un espai on els ciutadans interactuïn en línia, mitjançant el seu ordinador o altres dispositius mòbils, amb el Departament de Salut, els seus organismes i les entitats proveïdores (hospitals, centres d’atenció primària, etc.).
  • Ser un projecte en contínua evolució per a l’adopció de millores que posin a l’abast de la ciutadania informacions i funcionalitats per tenir cura de la seva salut.

El Cat@Salut La Meva Salut és accessible per als ciutadans i ciutadanes majors d’edat, amblamevasalut2 targeta sanitària individual (TSI) (1) i un certificat digital (2)

El certificat digital és un document electrònic que garanteix la seguretat i confidencialitat en l'accessibilitat a les dades.

També podeu accedir  amb un password (3) que us poden facilitar al vostre centre d’atenció primària. 

Podeu consultar el manual de l’usuari de Cat@Salut La Meva Salut clicant aquí.

imageAmb l’objectiu de facilitar la consulta de dades a la Història Clínica compartida (HC3) bé per un professional dins l'Hnet com per un ciutadà a partir de l’aplicatiu Cat@Salut La Meva Salut, hem hagut d’introduir dins els documents que es pengen l’HC3 el CIP del pacient.

Per la qual cosa aquesta informació, el CIP, sortirà a l’etiqueta del pacient al costat del NHC (4).